Întrebări frecvente

Răspunsurile la cele mai frecvente întrebări

Căutați altceva? Ne puteți contacta în privința oricărei întrebări în service centru sau la numărul de telefon 078 200 900

Puteți afla prețul exact al serviciilor la telefonul indicat sau în service centru după efectuarea diagnosticii.

Da, oferim garanție pentru reparațiile în service-ul ATOM. Garanția variază de la 3 luni până la un an, în funcție de dispozitiv și tipul pieselor necesare.

Serviciile noastre pot fi achitate în numerar la fața locului, prin card sau prin transfer bancar.

Repararea dispozitivelor variază între 1-14 zile în dependență de complexitatea defecțiunii și disponibilitatea pieselor.

Pentru a afla mai multe despre statusul reparație, ne puteți contacta pe Viber, Telegram, chat-ul de pe site și la numărul de telefon 078 200 900.

Da, o altă persoană poate ridica articolul reparat în locul dvs dacă prezintă certificatul original de primire al produsului.

Da, facem asemenea reparații pentru unele tipuri de dispozitive ale distribuitorilor cu care avem încheiate contracte. Verificați telefonic aceste informații cu operatorul de unde ați procurat produsul.

Specialiștii din centrul service pot decide dacă defecțiunile se încadrează în termenii incluși ai garanției.

Pentru a beneficia de asemenea reparație, trebuie să aveți un card de garanție emis la achiziționarea dispozitivului sau un alt document care confirmă achiziția. Dacă este necesar, puteți prezenta cutia produsului unde este indicat numărul de serie.

În timpul reparațiilor facem tot posibilul să salvăm datele personale. Totuși, dat fiind faptul că există diverse tipuri de defecțiuni, centrul nostru nu-și asumă responsabilitatea și nu garantează păstrarea datelor personale pentru toate tipurile de intervenții.

Putem monta piese de schimb aduse de client, dar nu oferim garanție pentru acestea și pentru reparația în sine.

Наш сервис центр работает по адресу str. Bulgară 18, c 9-00 до 18-00, с понедельника по пятницу.

Da, sunt posibile. Costul acestor reparațiilor se estimează în funcție de urgență și defecțiune.

Da, puteți cumpăra piese de schimb fără reparație. Detaliile le puteți afla la telefon.

Dacă dispozitivul nu a fost revendicat în termenul indicat de specialist, atunci centrul de servicii își asumă dreptul să perceapă o taxă suplimentară pentru stocare.

Dacă ați pierdut bonul de plată, atunci trebuie să veniți cu actul de identitate și numărul de telefon care a fost specificat la înregistrarea cererii de reparație.

Nu ai găsit răspunsul? Completați formularul de mai jos.

Garanție pentru servicii de calitate

Oferim garanție pentru piesele de schimb și reparațiile efectuate în centrul nostru de service.

Cel mai scurt timp de reparație

Facem reparații urgente în aceeași zi. Comandăm piesele necesare în regim express.

Personal calificat cu experiență

Avem specialiști cu o experiență vastă care periodic urmează cursuri de perfecționare.